ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ملیکا جمله میگوید....

1391/2/4 1:32
نویسنده : مامان منصوره
852 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم دیروز شما پیش عزیز فهیما بودید ، عزیز  زنگ زد به عمه شیما و گوشی رو داد به شما تا با شما صحبت بکنه ، شما بعد از نطقی کوتاه گفتید : دادا کا جا ( داداشی کجاست؟)

دیشب هم بابا بزرگ و عزیز فهیما خونمون بودند شما میخواستید به بابا بزرگ بگید پرتقال پوست بکنه گفتید: بابا پوس کن

قربون اون دهن نازت برم گل من ، من و بابا مجید عاشقتیم عسلم...

امروز صبح با بابایی رفته بودیم دندون پزشکی تا دندونم رو پر کنم برگشتنی به مناسبت 15 ماهگیت که فرداست دنبال یه هدیه مناسب برات میگشتم که چشمم به کامیون اسباب بازی خوردکه فروشنده میگفت قابلیت این رو داره  تا 130 کیلو وزن رو تحمل کنه ، فروشنده حتی به بابایی پیشنهاد داد تا روی کامیون بایسته ...

بابایی هم روش وایستاد....خیلی جالب بود

سه تا سایز بود ، کوچیکه که شما توش جا نمیشدید ،بزرگ و خیلی بزرگ به پیشنهاد بابایی بزرگه رو برداشتیم ....

15 امین ماهگردت  مبارک باشه گلم

همه پدر مادر ها دوست دارند بهترین چیزهای دنیا مال بچه شون  باشه ، من و بابایی هم همین رو میخوایم گلم.

انشاالله خدای بزرگ به شما نعمت سلامتی و سعادت رو تو لحظه لحظه ی عمرت بده..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زندايي سما
3 اردیبهشت 91 18:49
مباركه مليكا جان.عكسشو نميزاري ما ببينيم؟ راستي وقتي رفتي توش هي بگو دو دو (من بگردونين)
مامان آنیسا
4 اردیبهشت 91 10:43
__________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@
مامان سوگل
5 اردیبهشت 91 0:28
مممممببااااااااااررررررررررررکههههههه