ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

دهمین دندان نی نی مامان

1391/1/19 17:08
نویسنده : مامان منصوره
951 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل ما دو روزه از دهمین مرواریدش پرده برداری کرده ،الهی هیچ وقت مرواریدات خراب نشه عزیز دلم...

امروز ملیکا جووون تونست لباسهای عروسکش رو در بیاره و وقتی در آورد میخواست دوباره بپوشتش ، اما نمیتونست ...

وقتی داشت با عروسکش بازی میکرد خیلی بامزه تر میشد ، بوس کردن عروسکش  برام خیلی جالب بود ...

دوربینمون 10 روزیه خراب شده و با موبایلم از این صحنه فیلم گرفتم.

ملیکا جون خیلی کوکو سبزی دوست داره ، واسه همین هفته ای یک بار هم شده براش درست میکنم .

2 ،3 روز اول بعد از فوت مادربزرگم خونشون خیلی شلوغ بود ، ملیکا رو میذاشتم خونه عمه شیما.

خانمی هم خیلی به عمه شیما و داداشی ها وابسته شده بود ، عمه براش  توت میاورد و ملیکا خیلی دوست داشت.

وقتی اومدیم خونه ،بابایی برای دختر گلش توت خرید اما ملیکا جون اصلا نخورد ...

تو مجلس سوم مادربزرگم هم خوشگل مامانی از دست مامانی غذا نمیخورد ، اما از دست عمه شیما میخورد.

کلا خیلی بازیگوش شدی عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
20 فروردین 91 21:51
دندون جدید مبارک طلا خانم
مامان پریسا
26 فروردین 91 13:20
عزیزم من الان چک کردم. اسم ملیکا جون در کامنت های ما نبود.به هر حال شما ما رو لینک کرده بودید پس من هم شما رو لینک کردم.
مامان سوگل
28 فروردین 91 1:39