ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

فدایی چشمان معصوم تو ...

1390/11/30 16:38
نویسنده : مامان منصوره
989 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ،خیلی کم پیش میاد اینطوری تو چشام نگاه کنی ، نگاه های آنی رو نمیگم ..، از یک نگاه عمیق و با معنی صحبت میکنم ، نگاهی که قلبم رو لرزوند...

وقتی دو روزه بهونه گیر شدی و از بغل مامانی پایین نمیای ، وقتی تا دم آشپزخونه میرم و جیغ های تو پشت سرمه ، وقتی از صبح تا عصر که بابایی میاد هیچ وقتی برای کارهای شخصی خودم ندارم ،وقتی خسته شدم و سرت داد زدم....

تو چشام خیره شدی ، چشات برق عجیبی میزد

خیلی شرمنده شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسترن
1 اسفند 90 14:11
گاهی ادم عصبانی میشه نگاه مظلومشون دل ادم کباب میکنه منصوره جون تو هم حق داری خسته میشی خانم گل هم باید کم کم یاد بگیره که مامانی هم گاهی خیلی خسته است
زهرا
3 اسفند 90 22:39
منصوره عزیزم شما یکی از بهترین مامانای دنیایی ازاینکه با حوصله لحظه به لحظه با غنچه زیبات هم نفسی سزاوار بهترینها هستی