ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ترس از غريبه ها

1390/2/26 13:13
نویسنده : مامان منصوره
722 بازدید
اشتراک گذاری

توى كتاب خونده بودم كه تو اين سن كودك از غريبه ها ميترسه اما فكر نميكردم تا اين حد جدى باشه.

٥شنبه شب تولد داداشى هاى مليكا جون محمد مهدى و اميررضا(بسر عمه ها) بود.

وقتي جمعيت زياد شد و همه مهمونها اومدن جيغ و داد خانم شروع شد

عزيز خانمى رو برد بيرون ما هم زود شام خورديم و خانمى رو برداشتيم و خونه عمه شيما رو ترك كرديم

جمعه شب هم كه به مهمونى رفقاى بابايى رفته بوديم خانمى كارى كرد كارستون......

تا ادمها رو ميديد جيغ ميكشيد .....

فكر نكنم حالا حالا ها بتونيم جايى بريم................

پسندها (1)

نظرات (6)

زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 90 13:24
از راهنمايى شما بينهايت ممنونيم
زينب جون رو ببوس
رخساره
26 اردیبهشت 90 13:40
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
اصغر متولی
1 خرداد 90 19:48
سلامااصغر اقا .
ممنون به مرحمت شما .
لطف کردید .....


مامان هوراد
3 خرداد 90 12:25
ممنونم مامانی
روز شما هم مبارک (با کمی تاخیر)

..........................
خاله
15 خرداد 90 21:52
salam kocholoye bamazei dari khoda negahesh dare barat webe jalebi dari be manam ye sari bezan age ba tabadole link moafeghi khabaram kon bye
علی
1 شهریور 92 14:08
سلام یک وب خیلی نازی داری راستشو بگم گفتم بیام نظر بدم برم 2 عکس اول دیدم گفتم نظر بدم اینقدر دخترتون نازه وخوشکل و که دیگه گیر کردم که تا اخرش عکسشو دیدم که باور کنید ای خواستم برم دلم نشود امیدوارم موفق باشی این ماچم واسه کوچلوتون


ممنونم از توجهتون