ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

فرشته ی معصومم..

1390/10/9 1:59
نویسنده : مامان منصوره
693 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جون هر روز که میگذره بیشتر قدرت رو میدونیم و از خدا به خاطر این هدیه بی اندازه بزرگش سپاسگذاریم.

انقدر معصومی که وقتی چیزی هیجان زده ات میکنه با صدای بلند میگی "هه "...

وقتی نازمون میکنی انگار دنیا رو بهمون دادند ، نوازشت معنی واقعی زندگی ما شده ، دستای ناز و گرمت آرامشی عجیب داره ، گرمی نگاهت وقتی میخندی قلبمون رو شاد میکنه ..

خیلی رفتم تو حس حالا میخوام از شیطنت هات بگم، دو شبه که ساعت حدود ساعت ٣ میخوابی اما امشب خانم تر شدی و ساعت ١٢ خوابیدی..

امروز با بابایی رفتیم براتون اسباب بازی فکری خریدیم و چند تا کارت که شکل های حیوانات و میوه ها روش کشیده بود ، به علاوه یک عروسک بامزه که با انگشتامون حرکتش میدادیم...

از الان دارم خودمو واسه تولد دختر نازم آماده میکنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)