ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عزیز دلم خیلی دوست دارم...

1390/8/22 18:43
نویسنده : مامان منصوره
754 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فدات بشه عزیزم ، انقدر تو این نه ماه و ١٧ روز وابسته ات شدیم که نمیدونم قبل از اینکه خدا شما رو به ما بده چطور زندگی میکردیم ....

قربون خدا برم انقدر تو دلمون واسه شما جا باز کرده که همه دغدغه من و بابایی شما شدید...

بذار از حرکاتت تعریف کنم:

وقتی نصف شب از رو گرسنگی از خواب بیدار میشی فقط میگی مَ مَ

هر وقت تلفن ببینی با اشاره انگشتت به ما میفهمونی که به طرفش ببرمت

عاشق خالی کردن ظرف میوه ای

از انار خیلی خوشت میاد

وقتی تاب بازی میکنه میگه گّ گّ

یا به یخچال میگه گّ گّ(جدیدا از این کلمه خیلی استفاده میکنه)

 

راستی چند روزیه گلوت گرفته و صدات عوض شده

این عکس رو دیروز انداختی گلم  (خاله فاطمه روسری بچگی هاشو سرت  کرده بود)

خانم خانما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زندایی
21 آبان 90 9:40
بالاخره پست جدید.اونم با عکس.ملیکا دیشب خیلی باحال بودی.راستی مامانیت یادش رفت بگه موقع تاب خوردن میگی گا گا(یعنی تاب تاب)من که دیشب تابت میدادم همش میگفتی