ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

روز جهانی کودک مبارک دختر گلم

1390/7/15 19:30
نویسنده : مامان منصوره
774 بازدید
اشتراک گذاری

کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

دختر نازم حالا که این مطلب رو مینویسم تو بغل من نشستی وداری بازیگوشی میکنی...

انقدر مزه میریزی که دلم نمیاد از خودم جدات کنم.


کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

روز جهانی کودک

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک دختر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)