ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

بدغذایی کاهش میابد..

1393/6/12 23:46
نویسنده : مامان منصوره
766 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از غذاها هستن که بچه ها بدون تست کردن و تنها با دیدن قیافه شون ؛ اونها رو نمیخورن ..

این مشکل من با ملیکا هم هست و خیلی بده که اینهمه زحمت بکشی و مثلا قرمه سبزی بپزی و بچه ات فقط برنج و ماست بخورهسکوت

از دوست عزیز و خوبم ؛ مامان شایلین عزیزم ؛ به خاطر ایده و فکر قشنگشون برای غذا خوردن بچه ها تشکر میکنم ...

به پیشنهاد دوست خوبم اول بعضی از ظرفهای نشسته رو کفی میکردم و سپس غذا رو تو بشقابش میکشیدم و  برای شستن ظرفها  ملیکا رو صدا میکردم و به بهانه ی خستگی ازش خواهش میکردم که بیاد و ظرفها رو بشوره..

وای که قیافه ی ملیکادیدنی بود وقتی با غرور به سمت ظرفها میومد و با اشتیاق اونها رو میشست...بغل

منم از فرصت استفاده میکردم و بدون اینکه غذا رو ببینه دهنش میدادم...بچم انقدر ذوق شستن ظرف داشت که فقط میخورد...

از این طریق تونستم ملیکا رو با  قرمه سبزی و سبزی پلو آشنا کنم...

خدا رو شکر ...

اینم از پیک نیک یه بعد از ظهر قشنگ ؛ عباس آباد بهشهر

عباس آباد

اینم بابایی و دختر مهربونش

عباس آباد

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان منصوره
13 شهریور 93 2:58
ملیکا جون خیلی نازی میبوسمت
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون ناز میبینه
مامان فتانه
13 شهریور 93 3:13
چه روش جالبی....واقعا ما مادرها دیگه چیکار باید بکنیم برای بچه هااگه غذا کم بخورن این میشه بزرگترین دغدغمون
مامان منصوره
پاسخ
اوهوم.. واقعا.... کاش غذا خوردنشون راحتتر بشه .. تو خیلی از خانواده هایی که دور و برمونن بچه های اول با ورود بچه ی دوم به خانواده خوش غذا میشن.... فتانه جون بیا دغدغه هاتو کمترش کن
مامان خدیجه
13 شهریور 93 8:13
همیشه به گشت خوشگله دتر
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان رها
15 شهریور 93 1:20
خدا رو شکر که میتونید اینطوری هواس ملیکا جون رو پرت کنید که غذا بخوره. من که بابت غذا نخوردن رها 10سال پیر شدم.واقعاً نمیدونم باید چیکار کنم.با روزی 4 نوبت شربت اشتها که می خوره هنوز نصف یه بچه عادی هم غذا نمی خوره.موندم چطوری از شیر بگیرمش
مامان منصوره
پاسخ
بچه ها باهوش تر از این حرفها هستن فقط برای همین دو تا غذا تونستم اقدام کنم که بازم جای شکرش باقیه خدا بهمون صبر بده...
مامانی شایلین جون
15 شهریور 93 8:54
سلام منصوره جونم خوشحالم که این روش تونسته حسابی تاثیر بذاره و ملیکا جونم قرمه سبزی و سبزی پلو بخوره. دخمل ما کهاینقد تو این قضیه سخته که الان دستمو خونده و این روش هم براش کهنه شده. حالا دارم دنبال یه روش جدید میگردم اگه موفق بودم خبرت میکنم. دختر خوشگله ما قرمه سبزی رو دوس داره ولی دوس داشتنش در حد یه قاشقه.کلا در مورد غذا شایلین وحشتناکه. دقم داده. دیگه منم کم کم دارم بیخیال میشم دیوونه شدم. میبوسمتون. این عکس دخمل هم مثل بقیه عکسا محشره.
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبت و خلاقیتت... خوشحالیم که دوست خوبی مثل شما داریم... ممنونم گلم ؛ لطف دارید
یکتا
15 شهریور 93 14:22
چرااجیزای جدیدی نمی زاری خاله منصوره؟
مامان منصوره
پاسخ
وقت نمیشه خاله جونم
مامی کیانا
18 شهریور 93 9:20
واي چه روش بامزه و پيچيده اي امان از بدغذايي شما وروجك ها ازمناظر عباس آباد با اين دختر خوشگل لذت برديم
مامان منصوره
پاسخ
روش خوبیه حداقل تا دو تا غذا میشه استفاده کرد و بعدش قضیه لو میره... امان ...امان....
زینبی
22 شهریور 93 22:56
سلام به منصوره جون و ملی بانو جونم. ایول چه قشنگه اونجا. دوستتون دارم.بالاخره آپ کردم عزیزم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام به زینبی جون عزیزم آره جات خالی آبجی جون ما بیشتر عزیزم هورا ...اومدیم
یکتا
23 شهریور 93 0:49
می شه یه مطلب جدیدی بزاری؟
مامان منصوره
پاسخ
چشم خاله جون
مامان مریم
4 مهر 93 22:40
آره منصوره جون...منم گاهی اوقات تسن دردسرا رو با پرنیا دارم انقده به چیزایی که علاقه داره سرگرم می کنم تا غذاهایی رو که باب میلش نیست و بالاخره به خوردشم بدم
مامان منصوره
پاسخ
گاهی اوقات فکر میکنم من بچه ی بد غذایی بودم و پدر و مادرم رو بیشتر از این اذیت کردم که داره جبران میشه.. ولی اکثر بچه ها همین مشکل رو دارن ؛ ما نباید خودمون رو اذیت کنیم