ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

از تو مینویسم

1393/5/12 19:06
نویسنده : مامان منصوره
1,579 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهارم ، چهل روزیه که ازت ننوشتم...

کمی به خاطر بی حوصله بودنم بود ، بعدش هم شارژر لپ تاپمون که دوباره خراب شد و مابقیش به خاطر فوت پدر بزرگ عزیزم که بیست روزی ازش میگذره  ..

از همه ی دوستان گلم که تو این مدت با نظراتشون ما رو شرمنده کردند پوزش میخوام ، انشاالله در اسرع وقت به همه ی نظراتشون جواب میدم...

ملیکای قصه ی ما این روزها ...

ماه تابانم

  • چنان لفظ قلم صحبت میکنه که من و بابایی رو با حرفاش میخندونه ، کلماتی مثل متاسفانه ، شرمنده ، لفطا و....باعث جذابیت شخصیتی دخترمون شده.
  • به راحتی اریگامی قایق رو  درست میکنه و این از آموزه های خاله جون مبیناست
  • عاشق فیتیله جمعه تعطیه است و تقریبا هر روز تموم آرشیو های  ضبط شده ی این برنامه رو نگاه میکنه

مه تاب من

  • نقاشی های این چند هفته ی ملیکا شامل گل و پروانه ، گل و ابر و خورشید ، گل و سبزه و خلاصه هر چیزی به همراه یک گله یا رودخونه و دریا و ماهی( ماهی رو  با استفاده از شابلون میکشه)

لطفا برای دیدن نقاشی های پیکاسوی  کوچولومون به ادامه ی مطالب بروید

 

گل و پروانه

در توضیح این آدمکه بگم که وقتی این نقاشی رو کشیدی گفتی نمیدونم چرا شبیه میمون شد...دلخورقه قهه

آدمک

 برای کشیدن خطوط رودخونه و ماهی های توش از خط کش و شابلون استفاده کردی

رودخونه و گل

در  توضیح این نقاشی اینکه طبق معمول سر سفره هم غذا میخوردی و هم نقاشی میکشیدی واسه همین خیلی نقاشیت کثیف شده.. .بغل

گل آفتابگردان

این نقاشی رو باغچه نامگذاری کردی...بغل

باغچه

اسم این  نقاشی رو هم گذاشتی ؛ خورشید آفتابگردونیبغل

خورشید آفتابگردونی

گل

 

پسندها (13)

نظرات (11)

مامان فتانه
12 مرداد 93 22:15
افرین چه نقاشی قشنگی واقعا استعدادش تو نقاشی خوبه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم فتانه جونم ممنونیم از مهربونیتون
مریم
12 مرداد 93 22:23
سلام دیدم بعد از مدت ها آپ شدید خوشحال شدم فوت پدربزرگ ملیکا رو تسلیت میگم، روحشون شاد نقاشی ها ملیکا کوچولو مثل همیشه قشنگ
مامان منصوره
پاسخ
منم خوشحال شدم که دوست گلم منتظر آپمه ممنونم مریم گلی جونم چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
samira
13 مرداد 93 1:26
سلام عزیزم واقعا که چه عجب خدا رحمت کنم پدر بزرگتون رو . روحش شاد در ضمن نقاشی های ملیکا جون حرف نداره خیلی قشنگ وپر آب و رنگه
مامان منصوره
پاسخ
سلام سمیرا جونم واقعا خودمم یادم رفته که آخرین بار کی اومده بودم پای نت مرسی عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه مرسی عزیزم شما لطف دارین ممنونیم از حضورتون
مامی فرزانه
13 مرداد 93 17:39
خدا رحمت کنه پدر بزرگتو عزیزم وجود شما محفوظ دلمون برای ملیکا جون تنگ شده بود هزار تا ببوسش
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم گلم از دعای خوبتون مرسی از محبتتون
خاله معینا
14 مرداد 93 14:25
سلام خاله جون افرین نقاشیت خیلی پیشرفت داشت.یکی شو بهم یادگاری میدی نگه دارم؟؟؟
مامان منصوره
پاسخ
سلام خاله جووووووووونم بللللللللللللللله خاله جون ؛ جون بخواه
مامان منصوره
15 مرداد 93 9:33
سلام خوبین چه خوب آپ کردین این واتس آپ که اومده کلی همه مامانهای نی نی وبلاگی رو تنبل کرده متاسفم پدربزرگتون خدا رحمتشون کنه ماشالله ملیکا جون یه پا هنرمنده توی نقاشی ها
مامان منصوره
پاسخ
سلام منصوره جونم مرسی عزیزم نه اتفاقا تمام دوستای شبکه های اجتماعیم و تمام همگروهیهامون ازم دلخورن که چرا زیاد براشون نمیآپم؛ ممنونم گلم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه هنرمندی از خودتونه دوست جونم
مامان رها
16 مرداد 93 18:29
منصوره جان بابت فوت پدر بزرگتون خیلی ناراحت شدم،خدا رحمتشون کنه پیکاسوی نازمون رو از طرف من ببوسید
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت محبت و همدردیتون ممنونم عزیزم ؛ شما هم رهای عزیزم رو ببوس
مامی مهتا
18 مرداد 93 11:02
منصوره جون تسلیت عرض میکنم .... خیلی ناراحت شدم ...امیدوارم خدا صبرتون بده و غمآخرتون باشه عزییییییییییییییزم ..ما رو در غم خودتون شریک بدونید ...
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم ؛ خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه ممنونیم از مهربونیتون
مامی مهتا
18 مرداد 93 11:03
دختر گل نازمون روبوسه بارونش کن با این خوشمل حرف زدنش ای جاااانم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جوننننننننننننننننننننننننننننننننننم
مامانی امیرعلی جون
18 مرداد 93 17:27
سلام منصوره جون خیلی نارحت شدم خدا رحمت کنه پدربزرگتون رو روحشون شاد واقعا ملیکا جون عالی نقاشی میکشه آفرین بوووووووووس
مامان منصوره
پاسخ
سلام فاطمه جون ممنونم گلم ؛ خدا پدر عزیزتون رو بیامرزه انشااالله مرسی از مهربونیت عزیزم
مامان خدیجه
26 مرداد 93 13:36
بابت فوت پدربزرگتون تسلیت میگم نقاشیهای ملیکا جون هم واقعا قشنگه
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم عزیزم