ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

دو و نیم سالگی ات مبارک عزیز دلم

1392/5/4 19:32
نویسنده : مامان منصوره
909 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سی ماه از شروع زندگی ات میگذرد....

حالا دیگر دختر همیشه گریان ما ، که حتی همسایه ها هم از صدای گریه های نیمه شبی اش به تنگ آمده بودند ، خانم کوچولویی شده که توصیف کمالاتش در یک پست کوتاه سخت و نشدنیه....

امشب ، در آستانه ی دو و نیم سالگی اش میخوام از اون بنویسم ....

 

  • قشنگترین سرگرمی ات تو روزهایی که تو خونه با هم سپری میکنیم ، با وجود بازی های فراوونی که داری ، رفتن سر کشوی لباسهات و پوشیدن لباسهای منتخبت و نه یکی بلکه چند تا لباس از روی همدیگه است.

 

  • الحمدلله  سوره های قرآنی رو به راحتی یاد میگیری و بعد از سوره ی کوثر و توحید این روزها سرگرم یادگیری سوره حمد هستید..

 

  •  چند روز پیش عمو پورنگ در برنامه ای که از اول ماه رمضون با نام کتابخانه شروع شده بود      

         میگفت :مکن بچه تو غیبت    خدا میشه ناراحت                                                             

           ملیکا سریع و بدون مکث گفت :   دروغ نگو خاک تو سر تو باشه     قهقهه

 

  • دیروز صبح سینی صبحانه رو آوردم تا بابایی به دخترمون صبحانه بده ، ملیکا جان بدون اینکه به من نگاه کنه رو به بابایی کرد و گفت : بابا این دختره آب نیاورد.... این همه مادری بکن آخرش هم میشی دختره.....ناراحت
  • عادت داری وقتی از حمام میارمت بیرون بعد از پوشیدن لباست سریع میری تو اتاقت و سشوارت و صندلی ات رو از اتاقت میاری میذاری جلوی آینه ی حال و میگی مامانی یا بابایی بیا موهام رو سشوار بکش...    چند وقت پیش که داشتم جلوی آینه موهاتون رو شونه میکردم

         گفتید  :مامانی موهام بلند شد  ، شبیه سلطان حریم شدم...  خنده

  • از بن بن بن مامان و بابا و مو رو بلد بودی بعد از چند روز هم کلمات موش و گل و پا رو یاد گرفتی و امروز هم تقریبا سه کلمه ی دهن و گربه و سیب رو یاد گرفتی گلم  هورا

 

  • شعر های زیادی بلدی که جدیدترینش  رو در ادامه مطالب مینویسم

 

 

پاییزه پاییزه /برگ درخت میریزه
هوا شده کمی سرد/روی زمین پر از بــــرگ زرد

ابر سیاه و سفید / رو آسمون رو پوشید
دسته دسته کلاغا/میرن به سوی باغا
همه میگن به یک بار/ قار و قار و قار و قار

 

     تو چشمای مادرم   عکس خودم رو دیدم 

     چشمای مادرم رو        تو دفترم کشیدم

     مثل یک آینه بود        من اون تو پیدا شدم

     اما آخه چجوری        تو چشم اون جا شدم

 

       ای زنبور طلایی / نیش می زنی بلایی


       زمستونا خوابیدی / خواب گلهارو دیدی

      پاشو پاشو بهاره / عسل بساز دوباره

 

     دکتر چه مهربونه / درد منو می دونه
     با شوخی و با خنده / زخم منو می بنده
    می گه مریض کوچولو / کوچولو و موچولو
    برو بخواب تو خونه / دوای تو همینه
    تا که بشی سلامت / خوشحالو شادو راحت

 

  

تپلویم تپلو/صورتم مثل هلو

قد و بالام کوتاهه/چشم و ابروم سیاهه

مامانه خوبی دارم/میشینه توی خونه

می بافه  دونه دونه/پیرهن چین دار منو/کت و شلوار منو

می پوشم خوشگل می شم/مثل دسته گل می شم.

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده/ تو تخت خواب مخمل آبیش خوابیده

یه روز مامان رفته بازار اونو خریده /قشنگ تر از عروسکم هیچ کس ندیده

عروسک من چشماتو باز کن/وقتی که شب شد اون وقت لالا کن

بیا بریم توی حیاط با من بازی کن /توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کن.

 

اتل متل توتوله/گاو حسن چه جوره!
نه شیر داره نه پستون!/شیرشو بردن هندوستون!
یک زن کردی بـستون!/اسمشو بذار عم قزی!
دور کلاش قرمزی!/آچین و واچین!/یه پاتو بچین…


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ایلیا کاکل زری
4 مرداد 92 23:40
سلام خانمی مرسی که به فکرمی (اره کم وییش ) عزیزدلم ملیکاخیلی نازه تو عکسا مثل همیشه ... یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره قوربونش ماشالا یه بار با گوشیم نظر کذاشتم احتمالا نیومده خیلی ببوسش




مرسی عزیییییییییییزم

لطف دارید گلم

نظرتون به دستم نرسید

مرسی عزیزم


مامان ایلیا کاکل زری
4 مرداد 92 23:42
از بابت شعرهای خوبت ممنون ایلیا که خیلی خوشش اومده ده دیقه هست داریم باهم میخونیم مرسیییییییییییییییییییییییییییی ملیکای هنرمندو باهوش به قول خودش حررم سلطان


خوشحالم کردی رویا جونم
خدا رو شکر که استفاده شد
ایلیا ، جیگرم رو ببوس
لی لا
5 مرداد 92 0:35
مامان ملیکا جون
اولا تبریک واسه داشتن همچین گلی
بعدش می خواستم پیشنهاد بدم که به دختر گل و باهوشتون شعر حافظ هم یاد بدید .
از طرف من ببوسیدش


مرسی خاله جون لیلا
ملیکا جون میتونه شعر دل میرود حافظ رو بخونه
پستهای قبلی فیلمش رو گذاشتم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 مرداد 92 10:09
خدا رو هزار مرتبه شکر که دخترمون بزرگ شده بلده شعر بخونه موهاشو شونه کنه از همه مهمتر این که قرآن بخونه خدا حفظت کنه برای مامان و بابات فرشته کوچولو
منصوره جون هر وقت پست جدید میزاری یه عکس از ملیکا جون بزار ببینیمیش دلمون براش تنگ شده خوووووووووو


واقعا خدا رو هزاران مرتبه شکر
از خدای مهربون تو این شبهای قدر سلامتی بچه هامون و عاقبت به خیری شون رو بخوایم که بهترین چیزه...
چون بیشتر عکسهای آتلیه اش رو گذاشته بودم دیگه تمام وبش شده بود عکس..
انشاالله پست بعدی
ممنونم از مهربونی و محبتت
زینبی
5 مرداد 92 12:44
سلااااااااااااااااااااااااام بر منصوره جون و ملیکا جونم خودم.
ایالله که حاتون خوبه.
دلم تنگ شده بود واستون
سرگرمیه جالبیه خاله جون
ملی بانو شده چند طبقه
قربونت برم.
میگما ماشالله پیشرفت کردیااااااا خاله.
عاشقتم عزیزم.
البته مامانتن ناراحت نشه هاا
دوستت دارم منصوره جونم.


سلام بر زینب جوووووووووونم
ممنونیم خاله جون که به ما میسری
چند طبقه که خوبه بعضی وقتها برج میشه بس که لباس رو هم رو هم میپوشه ..
ما هم خیلی دوستت داریم زینب جوووووووووووون
مامان محمد جان
5 مرداد 92 15:05
سلام بانو
دو و نیم سالگی گلمون مبارک
حس نوستالوژیم با این شعرها گل کرد
یادش بخیر بچه که بودیم


سلام نرجس جان
آخرش نگفتید روزهای کاریتون کی هاست؟
مامان آيسو وآيسا
6 مرداد 92 11:49
عزيزم مليكا جون دوونيم سالگيت مبارك
امان از دست چه هاي حاضر جواب اين دوره زمونه
عزيزم به شما گفته دختره با پوزش خيلي بامزه استهزار تا بوس برا مليكاي ناززززز


سلام عزیزم
ممنونیم بابت مهربونیتون
ما هم کوچولوهای نازتون رو میبوسیم
مامی مهتا
6 مرداد 92 12:24
عزیم دو نیم سالگیت مبارک.. چشم بر هم زدیم و این دخمل کوچولوها بزرگ شدن ... گاهی دلممیخواد بگم ...بسه دیگه بیشتر از این بزرگ نشو ..... آفرین به ملی بانو


مرسی عزیزم
واقعا واقعا
ودیعه
8 مرداد 92 2:53
ای جان چقدر نازه این دخمل من بهش رای دادم ایشالا برنده بشه عزیزم که حقشه


ممنونم عزیزم
لطف کردید
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 1:47
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
ریحانه(مامان پارسا)
9 مرداد 92 13:36
مبارک باشه عزیزم دو و نیم سالگیت نازدونه هزار ماشاا... به این شیرین زبونی.



مرسی خاله جونم
مامي كيانا
10 مرداد 92 10:56
ماشالا به اين دختر باهوش و با استعداد خيلي عاليه كه اينهمه شعر بلده دختر گلمون
به افتخارش


مرسی خاله جوووووووووون مونا
مامان رها کوچولو
12 مرداد 92 13:11
هزار ماشاا.. به این دختر ناز و شیرین زبون.


مرسی عزیزم
مامان فتانه
13 مرداد 92 13:06
وااای افرین به این دخملی ایلینم خوب شعر یاد میگیره


مرسی عزیزم
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 17:30
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
باران
13 مرداد 92 18:08
الهی فدای اون شکل نازت بشم
هزار ماشالله که اینقدر بزرگ شده ایشالله قرآنی میخونه خودش نگهدارش باشه


مرسی عزیزم
ممنونیم از لطفتون
مریم--------❤
13 مرداد 92 21:06
مبارک باشه ملیکای دوست داشتنی
ببین خرم چه کرده تا بچه دوساله هم دلش میخواد خرم باشهالبته ملیکا خیلی هم خوشگل تره


شما همون مریم گلی خودمون هستید؟
چرا آدرستون اون نیست؟
ماماني اميرعلي جون
14 مرداد 92 23:42
سلام
دو و نيم سالگي بانو كوچولو مبارك
انشالله كه صدو بيست ساله بشي گلم
ماشالله خيلي پيشرفت كرده و با نمك شده



مرسی خاله جون فاطمه
از مهربونیت ممنونیم
ریحانه(مامان پارسا)
15 مرداد 92 9:23
این هم واسه این که بگیم اومدیم و یه سر بهتون زدیم



سنا
15 مرداد 92 15:13
سلام خانمی.خدا دخترتون رو براتون حفظش کنه
اوووووووه افـــــرین.چقدر شعر حفظه
خوشحال میشم از وب منم دیدن کنید


سلام عزیزم
مرسی از مهربونیتون
حتما
زینبی
17 مرداد 92 15:58
سلام عزیزم.
کم پیدایی. نیستی. ملیکا جون خوبه؟
خودت خوبی گلم؟


مرسی گلم
از مهربونیهات ممنونم دوست گلم
شما که خوب باشید ما هم خوبید
باران
17 مرداد 92 19:23
عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی
عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست
عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است
عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است . . .
دوست عزیزم عیدت مبارک


مبارک شما هم باشه باران جان
مریم--------❤
17 مرداد 92 22:50
همون مریم گلی قبل هستم
عیدتونم مبارک دوستای گلمممممممم


مبارک شما هم باشه گلم
مریم--------❤
16 شهریور 92 16:53
روزت مبارک ملیکاجون


مرسی گلم