ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

لواشک

1392/2/24 23:08
نویسنده : مامان منصوره
503 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا مجید از اینکه ملیکا هله هوله خور بشه خیلی میترسیدیم

تا دو سالگی خودمون براش چیپس و پفک نخریدیم ، ممکن بود جایی بود و خورده باشه

حتی پفیلا رو هم خودم تو خونه براش درست میکنم خیلی هم دوست داره ، چند بار هم چیپس درست کردم ...

همه ی اینها رو گفتم که بدونید از هر چی بدتون بیاد سرتون میادناراحت

عزیز دلمون خونه عزیز فهیما لواشک خورده و به طوری عاشق لواشک شده که هر وقت میره خونه عزیز اول خودش رو با بغل کردن و بوس کردن واسه عزیز فهیما لوس میکنه بعدش  میره سر یخچالشون و میگه این دستم سبز بده این دستم آبی بده (کاور لواشک ها رنگیه)......

ما هم مجبور شدیم چند بسته خریدیم و حالا هر وقت کار خوبی بکنه به ملیکا جایزه میدیم...ابرو

نمونه اش همین امروز صبح ، با وعده ی لواشک تونستم ازش عکس بگیرم ...

مه جبینملواشک خورون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ئسرین
24 اردیبهشت 92 19:29
سلام ملیکای عزیز ... ممنون که به وبلاگم سر زدی، وای که چقدر این دخترت نازه ، از جای من ببوسش...


ممنونم گلم
زینبی
24 اردیبهشت 92 19:30
عزیزم خودت واسش لواشک درست کن با طعم های مختلف.
خوشمزه هست خوب.
منم عاشق لواشک و خوراکی های ترش


فکر خیلی خوبی بود
باید دست به کار شم
مامان محمد
25 اردیبهشت 92 7:28
سلام
اشکال نداره آبجی سادات من هم به فرزندان گلش از این جور چیزها نمیداد اما اونها حالا که بزرگ شدند هوسونه میخورند اون هم با کلی نظارت و.........
از مدیریتی که برای تربیت ملیکا جون استفاده میکنی خیلی خوشم میاد
احسنت خانمی


مرسی عزیزم
مریم--------❤
25 اردیبهشت 92 9:35
نوش جون ملیکای عزیز
چه موهات خوشگل افتاده تو این عکس



دیگه مامانی نمیخواد موهام رو چتری بزنه خاله جونم
مریم مامان پرنیا
26 اردیبهشت 92 0:33
خوشبحال ملی جون منم عاشق لواشکم ولی کسی واسم نمیخره




مامان فتانه
26 اردیبهشت 92 23:27
نوش جونت عزیزم



مامی کیانا
30 اردیبهشت 92 11:28
عزیزم واشک رو خودت هم میتونی درست کنی آلانکه هم فصل الو هم زردالو با رب انار هم خیلی راحت میتونی لواشک درست کنی بهشهر هم که سرزمینه اناره



وای خودم هم دهنم اب افتاد من و کیانا هم عاشق لواشک و ترشکیم








عزیزم با انار هم میشه؟؟اگه بلدید به ما هم یاد بدین