ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

جذابیتها

1392/2/22 17:14
نویسنده : مامان منصوره
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دل مامان این روزها عاشق آهنگهای اسیر عشق (میمیرم میمیرم واسه برق چشات) ،شهرام شکوهی و دوست دارم محسن یگانه شده

تو بازی های موبایلم هم بازی جالب POU و درست کردن پیتزا و برنامه های نقاشی تو موبایلم رو خیلی دوست داره

در مورد بازی پو بگم که من این بازی رو عید از خاله جون ملیحه گرفته بودم اما چون خوشم نیومد پاکش کردم و به محمد مهدی(پسر عمه ی ملیکا) دادم ملیکا جون تو گوشی محمد مهدی میبینه و میگه منم میخوام

این شد که÷ از محمد مهدی همون بازی رو گرفتم و ملیکا سرگرمش شد

بعد از چند روز که با داداشی ها تو گوشی من این بازی رو انجام داد گفتی: مامانی پول ندارم واسه پو غذا بخرم...اینطور شد که برای من هم این بازی جالب شد و الان تقریبا معتادش شدم

بازی بدین قراره که یک شخصیت به نام پو وجود داره که به انرژی ، غذا ، لباس و حتی حمام  نیاز داره و باید برای تامین زندگی و نیازهای خودش سکه طلا داشته باشه ما هم باید با بازی کردن و جمع کرن امتیاز این سکه ها رو برای پو جمع کنیم..

راستی ملیکا جون یک رفیق تخیلی داره که همیشه در مورد اون با من یا باباش صحبت میکنه که به گفته ی خودش اسمش مولاویو..........

بعضی مواقع میگه دخترمه بعضی وقتها هم میگه دوستمه

یه وقتایی میگه آبیه لباساش یه وقتایی هم سبز میشه...

پارکپارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینبی
22 اردیبهشت 92 21:32
الهی.
قربون ملیکا جون.
منصوره جون این خیلی خوبه که دوست تخیلی داره.
تا جایی که دیدم اکثر بچه های باهوش دوست ، داداش یا ابجیه تخیلی مابین 3 تا 6 سال دارن .



مرسی گلم
من و بابا مجید رو خیلی خوشحال کردی
زینبی
23 اردیبهشت 92 17:20
خواهش عزیزم. مثلا خواهرزاده ی خودم همینجوری بود، الان تو درساش واقعا موفق هست و حافظه ی خوبی داره. با اینکه الان 9 سالش شده گاهی اوقات از داداش خیالی واسم میگه. تو تربیتش خیلی میشه کمک گرفت ازین دوست خیالی . اثرات مثبت داره خیلیا رو اینجوری دیدم. ذهن بازی دارن.
مامي كيانا
24 اردیبهشت 92 9:21
واي چه اسم بامزه اي داره



مولاويو



اسم اكثر دوستهاي تخيلي بچه ها خيلي عجيب غريبه



خیلی خنده داره

دیروز صبح میگفت مولاویو مامانش رو زد

دیروزعصر میگفت یه نی نی دارن