ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ورود به 8 ماهگی مبارک

1390/6/7 13:21
نویسنده : مامان منصوره
673 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جون 4ام این ماه 7 ماهش تمام شد و حالا میتونه علاوه بر حریره بادام و فرنی وسوپ غذاهای دیگه ای رو هم بخوره

5ام شهریور برای اولین بار به دخترمون سیب زمینی سرخ کرده دادیم.

سیب زمینی ها رو ریختم تو ظرف غذاش و گذاشتم جلوش،این اولین تجربه مستقل غذا خوردن دخترم بود.

دیروز هم براش پوره کدو درست کردم ..

زرده تخم مرغ هم به اندازه یک نخود خورد..

اب سیب و گلابی هم میتونیم بهش بدیم،اب گلابی رو تو لیوان بهش دادم و انگار خوشش اومد.........

خلاصه اینکه دختر نازم حسابی غذا خور شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

میوه بهشتی
7 شهریور 90 16:37
ممنون از لطفتون اما من هیچ طوری نتونستم عکس نی نی مو بذارم هر کاری کردم نشدکاش یکم بیشتر بهم توضیح بدید 8 ماهگی دخمل گلتونم مبارک ایشالله دانشگاه رفتنش
مامان احسان
8 شهریور 90 3:13
ملیکا خانوم 8 ماهگیت مبارک
مامان زینب
10 شهریور 90 12:26
ممنونم عزیزم
مامان ملیکا
مامان نی نی گولو
10 شهریور 90 16:30
سلام عزیز ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید
میبخشید منظور شمااز تبادل لینک اینه که ما اسم وبلاگتون رو تو وبلاگمون بذاریم و بالعکس؟
اگه اینه اسم وبلاگتون رو بیزحمت برام بفرست