ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

تولدت مبارک بهترین بابای دنیا

1392/1/11 0:49
نویسنده : مامان منصوره
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید

دلش پاک تر از آسمان 

قلبش زلال تر از آب

و آن تو بودی.....

بهانه قشنگم برای زندگی ....

مجید جان

تولدت مبارک . .

بابا جونم دوست دارم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهار مامانه برسام
20 اسفند 91 1:12
ملیکا خان ناز نازی تولدت مبارک خوشگل خانم انشاالله 120 ساله بشی ناز گلم میبوسمت خوشمل خانمی تولد ناز گل خانم ملیکا خانم مبارک همگی بگید مبارک تولدش مبارک
مامی مهتا
20 اسفند 91 9:20
ای جانم .. ماشالله به این دخمل خوشمل ... خانوم کوچولو تولد باباییت مبارک...منصوره جون برای ملیکا جونم اسفند دود کن این عکسش خیلی نازه ...


ممنونم گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
20 اسفند 91 12:52
تولد بابا مجید هم مبارک باشه منصوره جون جلوی موهای ملیکا جون رو کوتاه کردی عروسک که بود عروسک تر شده







مرسی گلم
خیلی وقته کوتاهش کردم قبل از تولدش بود گلم
بهار مامانه برسام
20 اسفند 91 13:10
وای وای وای
دوست جون شرمنده من حسابی عجولم متنی رو که نوشتی دو تا خط اخرش رو نخوندم و اسم همسرتون رو ندیدم
و چون عکس این دخملی ناز رو زیر متن گذاشته بودید من فکر کردم تولد دخمل نانازیه
تولدت همسرتون رو تبریک میگم انشاالله 120سال سایه ایشون رو سر شما و دخملی باشه و همیشه خانوادتون خوش و خوشبخت باشه
بازم شرمنده خواهر جون من خیلی عجولم و این یه جاهای مثل اینجا برام بد میشه


خواهش میکنم عزیزم
ممنونم گلم
مامان فتانه
20 اسفند 91 13:55
عزيزم تولد بابايي مبارك


ممنونم گلم
مامان عسل
20 اسفند 91 15:50
هزار ماشالا ملیکا خانوم ناز تولد بابای ملیکا رو هم تبریک میگم . بوس برا ملیکا جون
رمز وبلاگم رو خصوصی براتون گذاشتم


ممنونم گلم
مامی کیانا
21 اسفند 91 10:04
تولد همسرتون مبارک باشه ایشالا 120 سال سایشون روی سر شما و ملیکا جان باشه



ممنونم گلم
مامان فتانه
24 اسفند 91 12:28
ما اومدیم با یک پست جدید


بابای یسری جان
25 اسفند 91 13:16
هم نام من : تولدتان را صمیمانه تبریک می گویم و آرزومندم سایه تان بر سر خانواده تان مستدام بماند. در مورد وبلاگتان می توانم بگویم خیلی خوب است ، اما آنچه نظر هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند ، چهره زیبای ملیکا جان است . بگذارید بعنوان عمو روی ماهش را ببوسم و بگویم « فتبارک الله احسن الخالقین »
بهاره مامان الینا
26 اسفند 91 8:45
سلام مرسی ملکیا شما هم خیلی خیلی نازه هزار ماشاا.. من قبلاً به وب شما آمدم و کلی همجای وب رو سرک کشیدم و خیلی هم خوشم آمد .
سجاد
4 اردیبهشت 92 15:05



خاله ی آریسا
7 اردیبهشت 92 9:26
عزیییزم چه دختر نازی دارین خدا حفظش منه
به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


آریسا جونم هم خیلی ماهه ماشاالله
ببخشید به خاطر یه مشکل ممکنه نظرم تو وبتون نمایش داده نشه