ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

احساسات ملیکا

1391/10/18 23:47
نویسنده : مامان منصوره
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی ما خیی راحت میتونه احساساتش رو بیان کنه و این موضوع من و بابا مجید رو خیلی خوشحال میکنه .

وقتی داشتی نقاشی میکشیدی به ما نگاه کردی و گفتی  : انقد نقاشی دوست دارممممممممممم

یا وقتی از دستت ناراحت میشیم بدون اینکه دعوات کرده باشیم  میگی : منو دعوا کردی آآآآ ، ناراحت میشم آ

یا وقتی میریم بیرون با وجود هوای سرد زمستون میگی:  انقد هوا خوبه

یا وقتی خیلی احساسی میشه و مامان یا بابا رو بغل میگیری میگی: جان جان الهی فدات بشم...

ای عشق همه ترانه از توستمن خامشم این ترانه از توست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ماماني اميرعلي جون
18 دی 91 15:46
آفرييييييييين مليكا جون
مریم--------❤
20 دی 91 10:07
قربون دخملی حساس
مامان سارا
21 دی 91 11:10
سلام عزیزم... واااااااااای چقدر خوشحالم پیداتون کردم....ممنون که کیانوش منو لینک کردی دوستم ،آدرس وبلاگت رو برام نذاشته بودی ولی اسم دختر نازت رو سرچ کردم و از بخت خوبم پیداتون کردم چون تنها ملیکایی که کیانوش منو لینک کرده بود شما بودی .. چه دختر نازی... هزار ماشالله ... خدا برات حفظش کنه ... شما رو لینک می کنم و امیدوارم دوستهای خوبی باشیم
نیکی
21 دی 91 14:16
قربون ملیکا جون احساساتیم برم
مامان شايان
23 دی 91 10:26
سلام خاله جون پسرم شايان تو مسابقه ي جشن تولد 2سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شما خاله مهربونه تا بهش 2 تا راي خوشكل بدين شماره ما 22 منتظريما فقط تا دوشنبه وقت داريم
مامي كيانا
25 دی 91 11:09
ما هم احساسات تو را دوست داريم مليكاي نازنين دختر رويايي
مامان حسنا
26 دی 91 9:44
ای جون قربون احساساتت برم خانوم خوشکله........مامانی دیگه مارو دوس نداری؟چرا نمیای وب دخملی
مامي كيانا
27 دی 91 9:14
سلام دوست خوبم با اجازه شما رو لينك كردم
ilijoon
28 دی 91 17:58
قربون دخملي با احساسمون برم ان شاالله هميشه سلامت باشي وپر از احساس
عکس نی نی خودتو پیدا کن
10 بهمن 91 16:30
سلام چه دخمل بااحساسی وخوشملی مامانی زودی بیا بهم سربزن حیف عکس دخمل به این خوشملی ( هزارماشاله )توی البوم نی نی ها نباشه لطفا تاریخ تولد وشهرتون در صورت تمایل وعکس پیشنهادیتون رو هم بگید ممنون
مریم (مامان آرینا)
20 اردیبهشت 92 12:05
ای جون دخمل با احساس


مرسی خاله جونم