ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

چیه غذای حیوونا؟

1391/7/9 1:26
نویسنده : مامان منصوره
2,253 بازدید
اشتراک گذاری

کتابهای ملیکا جون از جمله انتشارات کوروشه که خیلی دوستشون داره.

شعرهای قبلی که نوشته بودم از مجموعه چیه صدای حیوونا بود ، و الان میخوام شعرهایی رو که ملیکا جون از مجموعه چیه غذای حیوونا بلده رو بنویسم ..

کلماتی رو که با رنگ قرمز مینویسم ملیکا جون از حفص میگه...

پنیر غذای موشه            اینو بدون همیشه

غذای قناری دونه است   جوجه اون تو لونه است

آی حلزون پیچ پیچ          غذات چیه ؟کلم پیچ

زنبوره خیلی عاقله         غذاش چیه؟شهد گله

عنکبوت غذاش شاپرکه بدجنسه خیلی کلکه

قورباغه غذای ماره     دنبال موش و ساره

غذای کلاغه صابونه     تو انبارش فراوونه

غذای جوجه دونه است   یه جوجه توی لونه است

 

هویج غذای خرگوشه  خرگوشه خیلی باهوشه

سبزی غذای غازه      گردن غاز درازه

نارگیل غذای میمونه   میمونه خیلی شیطونه

عسل غذای خرسه   از زنبورا میترسه

گوزن غذای شیره    میخوابه وقتی سیره

فیله علف خواره      باهوش و پر کاره

گردو غذای سنجاب   قل خورد و رفت توی آب

راسو غذاش پرنده است    پرنده و خزنده است

 

روباه حقه بازه     غذاش خرگوش و غازه

غذای سگ استخونه    از خوشی آواز میخونه

غذای گرگه میشه     دنبالشه همیشه

علف غذای گاوه    میخوره و میخوابه

زرافه خیالش تخته  غذاش برگ درخته

غذای گربه شیره ماهی و موش میگیره

ماهی غذاش خمیره    بیرون آب میمیره

حشره غذای قورباغه   تو برکه و توی باغه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرزوی من
9 مهر 91 21:24
خیلی شعرش باحال بود .. خداییش کلی حال کردم بی تعارف .. روحیم کلی عوض شد
زینب(عمه آرتمیس)
10 مهر 91 13:16
سلام,دخترنازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ماسربزنین
کاظم ب
16 اردیبهشت 00 1:47
سلام این کتاب شعر که نوشته بودید رو اسمش رو لطف کنید بگید
من سال64فک کنم مادرم برام خریده بود بیشترش حفظ بودم مادر من حفظ بود اسم کتاب رو میخواستم البته چند مورداضافه داره گربه اصلا یادم نیس
مامان منصوره
پاسخ
از انتشارات کوروش بود جانم