ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عروسکم دوست داریم

1391/5/15 2:51
نویسنده : مامان منصوره
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی بیشتر از همیشه دوستت داریم گلم ، هر چی بیشتر میگذره  محبتت بیشتر تو دلمون میشینه،شیرین زبونیهات هم روز به روز بیشتر میشه ،تو دو هفته اخیر یاد گرفتی سلام کنی (سَلَم)، در تشکر از دیگران بگی مسی(مرسی) ، و انقدر با محبتی که حتی درخت نارنج جلوی در خونه رو ناز میکنی و واسش بوس میفرستی...

ژست انتخاباتی

عاشق بچه ها هستی ..

ماه رو تو آسمون میشناسی..

آب بازی و حمام رو خیلی خیلی دوست داری..

بابا مجید رو بابا جون صدا میکنی ...

خیلی بد غذایی و فقط بستنی میخوری (روزی سه تا چهار بار)...

ماه ما

دیروز داشتم عکسهای خانواده مون رو تو لپ تاپ نشونت میدادم ،به عکس دایی محسن که رسیدم هی پشت هم صداش کردی و وقتی من عکسها رو به جلو میبردم با گریه میگفتی محس و دوباره عکسهای دایی محسن رو برات میاوردم ، وقتی دوباره عکسهای دایی رو آوردم با اشاره به عکس چند بار گفتی ناز ناز نازی..

و مدام برای محسن بوس میفرستادی...

آخه دایی جون سربازیه و تا آخر این هفته دو ماه آموزشی اش تموم میشه و انشاالله میاد پیشمون

عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آیدا(مامان الینا)
15 مرداد 91 2:58
چه عروسک نازی ماشااله عکساشم خیلی خوشگل شدن مامانی حتما اسپند براش دود کنی
زندايي سما
15 مرداد 91 3:51
سلام مليكا جان خوبي؟ بي معرفت پس زندايي چي؟ بوس
آواز قو
15 مرداد 91 9:03
باسلام ... ملیکا خانومی حودش عروسکی زیباست.....
آواز قو
15 مرداد 91 9:12
سلام من شمارو لینک کردم ......با نام دختر خوشگله آدرس .wwwavazeghoo.niniweblog.com.
مامان نيما
18 مرداد 91 9:35
چقدر نازي تو خدا براتون حفظش كنه
محصولات پنبه ریز
18 مرداد 91 10:14
شما می توانید با کد معرف 0030151181 در سایت پنبه ریز ثبت نام کنید و محصولات مورد نیاز خود را (دستمال- پوشک- نواربهدا.. و سایر محصولات پنبه ریز) اینترنتی بخرید و با پست برای شما ارسال می کنند به دم در خانه شما یا هر جا که نشانی بدهید. با صرفه و راحت. برای استفاده از این تسهیلات کد معرف را یادداشت کنید زیرا ضروری است. موفق باشید
ilijoon
18 مرداد 91 14:52
چه عكسهاي قشنگي مخصوصا با اون موهاي نازت دوستت دارم عزيزم
ilijoon
18 مرداد 91 14:53
واقعا عكسهات مثل كارت پستال ميمونه
مليكا
18 مرداد 91 22:09
به به هم اسمم كه هستيم... چه قد نازي عسل خانوم...اصن همه مليكا نازن(اشاره ب خودم)
مامان ایلیا کاکل زری
18 مرداد 91 22:42
سلام عزیزم مامان مهربون دخمل نازمون خیلی قد کشیده ماشالا گاها بهتون سر میزنم ولی فرصت نمیکنم پیام بزارم از شعری که نوشتین خیلی خوشم اومد هر روز به ایلیا همین شعر و میخونم
ilijoon
20 مرداد 91 12:30
خيليييييييييييييييييييييي دوستت دارم قشنگم
ماماني اميرعلي جون
26 مرداد 91 1:58
سلام مليكا جوني من و اميرعلي جون دلمون واست يه ذره شده :


❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 15:14
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان رها کوچولو
18 اردیبهشت 92 22:55
خدای من چه دختر ناز و قشنگی دارید،مو طلایی چشم رنگی زیبا تو دل برو .....

خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر

مامانش چه انرژیی میذاری.خوش بحال ملیکا جان که همچین مامانی داره.چطور وقت می کنید؟ملیکا جان نفس کشیده شما نوشتی همراه با عکس.دلم برا رها کوچولو میسوزه که مامانش تنبله.من اصلا وقت نمی کنم حتی عکساشو بذارم.یکم رها بزرگتر بشه حتما منم وقت آزادم بیشتر میشه(به خودم دلداری میدم)




ممنونم گلم
من از سه ماه و ده روزگی ملیکا تازه شروع به نوشتن کردم
ولی واقعا تو این سن سخته