ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

شعر های ملیکا جون

1391/4/30 1:33
نویسنده : مامان منصوره
711 بازدید
اشتراک گذاری

قسمتهایی از اشعاری رو که ملیکا جون در جواب به ما میخونه رو با رنگ قرمز نوشتم..

غورباقه میگه   غور غور                        از خونه نشو      دور دور

ماره میگه      فیش  فیش                   نیش میزنم       نیش نیش

جیر جیرک میگه      جیر جیر                الهی نشی       پیر پیر

جوجه میگه  جیک  جیک                     من کوچیکم خیلی کوچیک

اردک میگه    کواک   کواک                 بازی نکن با گرد و خاک

مرغه میگه   قد  قد  قدا                    غذاتو بخور تو رو به خدا

جغده میگه   هو  هو                        غذای من    کو  کو

فاخته میگه   کو  کو                         بچه ی من کو  کو 

بلدرچین میگه بده بده                     دروغ نگو خیلی بده

....

عمو زنجیر باف     بله

زنجیر منو بافتی؟  بله

پشت کوه انداختی؟  بله

بابا اومده       چی چی آورده؟

نخود و کشمیش      بخور و بیا

با صدا چی؟           هاپ هاپ

 

(ملیکا جون به کشمیش میگه میشمیش)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم--------❤
29 تیر 91 15:57
سلام ماشالله ملیکاخانوم شعراش مثل خودش نازن وبلاگ خوشگلی دارین با اجازه لینکتون کردم شما هم خبرم کنین
زهره مامان آریان
30 تیر 91 12:52
چه قشنگ شعر میخونه نازشو برم
بهار مامان مليكا
31 تیر 91 11:52
قربونت برم عزیزم چه شعر قشنگی با اجازه ات ازش پرینت گرفتم تا به ملیکا یاد بدم راستی اسم دختر منم ملیکا بیا با دختر من دوست شو باشه عزیزم
ilijoon
1 مرداد 91 12:24
فداي دخمل شيرين زبونمون بشم دوستت دارم عزيزم
ilijoon
1 مرداد 91 12:24
سلام
عزیز ببخشید چیز خاصی ننوشته بودم فقط کمی در مورد زندگی خصوصی مون و یک خاطره از ملی جون بود
ilijoon
2 مرداد 91 16:42
خيلييييييييييييي دوستتون داريم
زهره مامان آریان
3 مرداد 91 3:04
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 12:31
مامانی پست جدید چی شد؟عکسای دخملی کو پسسسس؟؟؟؟