ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

تبدار شدن دخترم

1391/2/18 3:01
نویسنده : مامان منصوره
675 بازدید
اشتراک گذاری

پریشب ساعت 4 صبح فهمیدم که دخترکم تب کرده ، با خوردن قطره استامینوفن کمی بهتر شد و خوابید دیروز هم با قطره تونستیم با تبش مقابله کنیم...

دکتر دخترم (دکتر مقصودلو ) برای دیشب بهمون  نوبت ندادند و ما مجببور شدیم یک شب دیگه به دخترمون قطره استامیوفن بدیم...

 صبح نزدیک ساعت 5 بود که بابایی متوجه شد ملیکا جان دوباره  تب داره ، اما ایندفعه خیلی شدید تر بود .

انقدر تن دخترم داغ شده بود که فقط دعا میکردیم و برای سلامتی اش آیت الکرسی میخوندیم...


امروز صبح ملیکا جون رو بردم مطب دکترش ، نظر دکترشون این بود که هیچ عفونتی نداره و سرما هم نخورده ،میگفتند نصف  بیشتر بیماری کودکان از طریق بوس دادنشون ایجاد میشه ، و توصیه کردند اصلا نگذاریم کسی بچه رو ببوسه.در مورد کم اشتهایی ملیکا هم گفتند که باید کمتر شیر بخوره و مجبور بشه به غذا روی بیاره....

برای رفع تب دخترم ،دکتر  2 تا آمپول به تن ناز ش زد که خیلی اذیت شد ، تازه چون بابایی نتونست بیاد و من تنها بودم ،مجبور شدم دخترم رو سفت بگیرم تا دکتر بهش آمپول بزنه ، ببخشید گل من...


بمیرم برات مامانی ،از شدت مریضی و ضعف چهره دخترم زرد شده .............

انشاالله دیگه هیچ بچه ای مریض نشه ،دختر ناز ما هم همینطور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آنیسا
18 اردیبهشت 91 9:29
آره الحمدلله صبح تا حالا کمی بهتره..
آنیسا جان رو ببوس
ilijoon
18 اردیبهشت 91 12:13
ان شاالله بيماري از همه بچه ها دور بشه وهيچوقت سراغشون نياد مواظب مليكا جون باشيد دوستتون دارم
ilijoon
18 اردیبهشت 91 12:16
مامان جون مليكاي عزيز ممنون كه به وب ايلي جون سر ميزنيد وبا نظراتتون وبش رو زيباتر ميكنيد ولي اگر دوست داريد نظراتتونو دوستهاي ديگرمون هم ببينند اگر ممكنه ثبت نظرات خصوصي رو علامت نزنيد تا من بتونم نظراتتونو تاييد كنم با تشكر از خضور گرمتون
ilijoon
18 اردیبهشت 91 12:16
خاله مبینا
18 اردیبهشت 91 21:17
ملیکا جونم بهتر شدی؟دل خاله برات یه ذره شد
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 13:47
الاهی من فدای تو عروسک ناناز بشم ،هرچی تب و درد و بلاست ازت دور بشه گلم،حالا خدارو شکر که عفونت نداره ،راستی مامانی مگه میشه دخمل به این عروسکی و خوشتلی رو دید ولی نبوسیدش،ولی سلامتی عروسک خانوم مهمتره ایشاالله زود زود خوب میشه
مامان پریسا
21 اردیبهشت 91 10:49
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد
روز مادر مبارک....
ilijoon
22 اردیبهشت 91 18:06
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد
روز مادر مبارک....
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 91 23:19
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد روز مادر مبارک....
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 0:59
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد
روز مادر مبارک....
ilijoon
24 اردیبهشت 91 12:25
سلام گلم
ممنونم که همراه ما هستید
جدیدا خیلی پر مشغله شدم
راستی شما کجایی هستید؟
ایلیا جون کجا میره کلاس موسیقی؟
ilijoon
27 اردیبهشت 91 19:50
نه برای یکی از دوستام میخواستم
ممنونم که کمکم کردید
ilijoon
1 خرداد 91 15:29
ممنونم عزیزم
چند وقتی سرم خیلی شلوغ بود و نتونستم آپ بشم
ایلیا جون رو ببوسید