ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

رحمت خداوند

1390/2/11 23:18
نویسنده : مامان منصوره
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند هستی آفرین

 خدایی که با لطف و رحمتش ملیکا رو به من (مامان ملیکا) و باباش هدیه کرد .

در حالی این متن رو یادداشت میکنم که ملیکای 3ماهه ی ما نیم ساعتی است خوابش برده     niniweblog.com

امروز هوا خیلی خوب بود،بعد از گذروندن زمستون سخت پارسال ،این روزا خیلی دلمون میخواد به طبیعت بریم .

امروز هم با ملیکا جون و باباش رفتیم باغ و ناهار رو اونجا خوردیم اما انقدر اذیتمون کرد که مجبور شدیم زود برگردیم.................... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
11 اردیبهشت 90 20:15
سلام عاطفه جان .
من امروز اولین باریه که یادداشت میذارم.
و شما اولین دوستم هستید ،از آشنایی با شما خوشحالم .
یاسین
24 شهریور 93 11:05