ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

خوشبختی

1392/6/30 17:22
نویسنده : مامان منصوره
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

دستای گرم و پر محبتت رو که به قصد نوازش صورت مامان بلند میکنی ، نقطه ی اوج خوشبختی منه..

خنده های معصومانه ات که با اشتیاق و هیجان همراه میشه منتهای آرزوی منه...

 عشق من

ما مادرها چیزی رو برای خودمون نمیخوایم تا قبلش اون چیز برای بچه مون مهیا بشه و این یعنی عشق...

به سلامتی همه ی مادرهای ایران زمین..

مامان خوبم وقتی که کلاس میرم و ملیکا جون رو اونجا میذارم ، انقدر با ملیکا خوب و جالب بازی میکنه که من یاد بچگی های خودم میفتم...

ملیکا عاشق آب بازیه و مامان جونم تشت آب رو تو حیاط برای ملیکا جون مهیا میکنه

خانمی هم از بوته های فلفل تو حیاط  فلفل میچینه و تو تشت میندازه...

عروسکم

از دوستای گلم که به ملیکا جون لطف دارند و جویای احوالش شدند تشکر میکنم ...قلب

مشکلات پوستی و کهیر دخترمون برطرف شده و فقط زخم های سرشون مونده که با آنتی بیوتیک انشاالله رفع میشه..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان الینا جونی
30 شهریور 92 22:42
ماشا..... جیگرییییییییی


مرسی گلم
مریم--------❤
31 شهریور 92 7:39
سلام عزیزم
امیدوارم حالش بهتر بشه


مرسی گلم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
31 شهریور 92 8:27
دست مامانی گلت درد نکنه
خیییییلی قرمز بهت میاد عشق خاله
خوشحالم که مشکلت برطرف شده خدا رو شکر


مرسی عزیزم
ممنونیم از مهربونیتون
نیکی
31 شهریور 92 15:11

خوشحالم که بهتر شدی عزیزم


مرسی گلم
زینبی
31 شهریور 92 20:10
اره عزیزم. مامانا خیلی خوب از بچه ها مراقبت و بازی میکنن باهاشون,حتی بیشتر از خود مامان باباها.
کلا نوه ها شیرین ترن.
اینم بگم که خوشحالم که ملی جونم خوب شده.
ایشالله همیشه سلامت باشین عزیزم.


مرسی گلم از مهربونیتون
مامان فتانه
1 مهر 92 10:01
خداروشکر که دخملمون مشکلش برطرف شده ...پس دخملی ترجیح میده همیشه خونه مامان جونش باشه


الحمدلله بله
نه گلم خونه عزیزش رو هم خیلی دوست داره خانمی
مامی کیانا
1 مهر 92 12:03
چه زیبا نوشتی لذت بردیم
خدا رو شکر که کهیرش برطرف شد
ببوس ملی بانو رو


مرسی عزیزم
ممنونیم از مهربونیتون
ساره دختر خاله نفس
1 مهر 92 13:39
سلام امروز تولد نفس کوچولو یه سربزنید.تولدم هفتدهم عکس ها رو20میزارم.پست تولدم بخونید


چشم
اومدیم
مامان آيسو وآيسا
1 مهر 92 18:46
خداروشكر كه بهتري عزيزم ميبوسمت فرشته خوشگل ونازززز


ممنونیم عزیزم
فرشته های شما هم خیلی خوشگلن خانمی
بهار
2 مهر 92 8:25
اگه دوست داشتین به آدرس زیر سر بزنید. طراحی اختصاصی قالب وبلاگ . www.ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان ایلیا کاکلزری
2 مهر 92 16:07
سلام عزیزم خوبین ؟ من این روزا اصلا وقت نمیکنم بیام پای نت از حالتون بیخبر بودم از یه طرفم ایلیا کامپیوترموخراب کرده بود بهرحال شرمنده که یه مدت نبودم عزیزم خیلی خوشحال شدم که ملیکا خوب شده ایشالا زخمای سرشم خوب میشن به نظر من به یه چیزی حساسیت داده مثلا گوجه فرنگی ؟؟خانمی از طرف من محکم ببوسش خیلی دلم میخواست یه دختر شکل ملی بانو داشتم اما قسمت نبود اخه دومیم پسره روز دختر عسلمم مبارک

سلام گلم
خیلی خوشحالم کردید
مبارکه ، خیلی خوبه که هر دوشون پسرن و همبازی هم میشن
ممنونم از مهربونیتون
خاله پارمیدا
3 مهر 92 12:33



مهسا مامان نورا
3 مهر 92 17:05
الهی شکر که بهتری بلا به دور نازکم آخر ناز و ادایی


مرسی خانمی
ممنونیم از مهربونیتون
مامی مهتا
5 مهر 92 16:43
خوشحال شدم که حال دخترمون بهتر شده خدا رو هزار بار شکر ....


مرسی گلم
سمیرا مامان پرنیان
7 مهر 92 3:50
عزیز دلم خوشحالم که خوبی


مرسی خانومی
مریم مامان پرنیا
17 مهر 92 0:46
خدا رو صد هزار مرتبه شکر..... مریضی بچه ها غم بزرگی بخصوص واسه ی پدر ومادر .....ایشالله همیشه عاقبت به خیر باشن...آمین


مرسی گلم
تينا
17 مهر 92 19:29
خيلي نازه
اگه تونستي بيا تو وبم


اومدیم