ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

تب 40 درجه

1391/11/26 14:22
نویسنده : مامان منصوره
546 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی ساعت 9 و نیم خوابوندمت اصلا فکرش رو نمیکردم که ساعت 2 و نیم صبح به این شدت تب کنی .

 

زیبای خفته

چند روزیه خیلی بیقراری میکنی و من و بابایی حدس میزدیم به خاطر  این دندنون 17 امت بوده باشه.

تب سنج تب 40 درجه رو نشون میداد و چقدر سخته وقتی میبینی پاره ی تنت داره میسوزه ...

شیاف استامینوفن و پاشویه تا ساعت 4 کمی تبت رو پایین آورد گلم.

بابا جون مجید هم سنگ تموم گذاشت (با وجود اینکه تو این هفته خیلی اضافه کاری مونده بود و هر روز ساعت 6 و نیم عصر میومد خونه) تا ساعت 4 بیدار موند و کمکم کرد.

ساعت 8 صبح هم همین وضعیت بود و تب زیادی داشتی و چون بابا مجید نبود خیلی استرس داشتم ..

مخصوصا وقتی گفتی : مامانی عمو رفت...عمو رفت ( با ترس میگفتی)

گفتم : عمو کیه مامانی ؟؟؟

گفتی : لباسش مشکی بود...همراه بابا مجید رفت سر کار....

خیلی ترسیدم نمیدونستم چی کار کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 14:29
سلام عزيز دلم خوفي؟دخملاي من تو مسابقه زيباترين دخمل ني ني وبلاگي شركت كردن خواهش ميكنم بريد بهشون راي بديد قول ميدم وقت نازتون رو زياد نگيره!!! بايد بريد كد دخملام رو به اين آدرس ايميل كنيدgerafist.yang23@yahoo.com كد مهديسم 110 و كد مليسا جونم 111 است منتظر راي هاي شما نازنينان هستم
ماماني اميرعلي جون
26 بهمن 91 17:08
وااااااااااااااااااااااااي خدا خيلي مواظب دخمل گلمون باش تا زود تبش بياد پايين آخه تب بالا خطرناكه انشاالله زود زود خوب بشه الهي بگردم چه معصومانه خوابيده
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 بهمن 91 16:51
سلام منصوره جون آخی دلم گرفت دخملی نازم مریض شده براش اسپند دود کنه ان شاالله که بلا دوره میبوسمش
ماه مامان
27 بهمن 91 17:00
ست بادی و کلاه کفشدوزکی و زنبوری مناسب 1 و 2 سال رسید ، برای سفارش لباس مورد نظرتون لطفا ایمیل بزنید mah_nameh@yahoo.com ارسال رایگان برای کرجیهای عزیز ninifantezy.persianblog.ir
مامی مهتا
27 بهمن 91 17:11
ممنونم گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
28 بهمن 91 9:25
سلام منصوره جون دخملی نازم چطوره ؟ بهتر شد
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:50
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی . http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 بهمن 91 12:33
سسسسلام منصوره جون همه عکسهای ملیکا رو تو وبش دیدم خیلی خوشگل بودند ماشالله هزار الله اکبر خییییلی ماههه عکاس عکساشم خوبند راستی عکساشو با چه دوربینی میگیری خیلی با کیفیتند از دوستی با هم دیگه هم خیلی خوشحالم .
ماماني اميرعلي جون
29 بهمن 91 12:49
مرسي گلم يه راه ديگه پيدا كردم
مریم--------❤
29 بهمن 91 13:43
ای جانم خاله انشالله زود خوب بشی خاله
مریم--------❤
29 بهمن 91 13:44
سلام گلم خوبی؟میدونی چرا ندیدی؟آخه اون نظرات نظرات خصوصی بوده و نمیشه تایید کنیشون حتی اگر هم تایید کنی نشون داده نمیشه فقط خودت میبینی
مریم--------❤
29 بهمن 91 13:45
گلم هر وقت خوب شد بگوکلی دلم گرفت
ماماني اميرعلي جون
29 بهمن 91 17:30
ممنونم عزیزم پریشب بهتر شد
مرسی که خبرش رو گرفتید
مامی مهتا
30 بهمن 91 0:00
عکس ملیکا جون توی مسابقه خیلی نازه ماشالله .. من ایمیل زدم و بهش رای دادم .
آیدا(مامان الینا)
30 بهمن 91 7:49
آخی بمیرم نبینم نازنینم مریضه الهی درد و بلات بخوره تو سر حسودات خاله جون ایشالا هر چه زودتر خوب میشی نفسم ایشالا ديگه هيچوقت مريض نشي
مامی مهتا
30 بهمن 91 11:03
ممنونم عزیزم
مامان شايان
30 بهمن 91 15:18
مرسی خاله جونم خوب شدم
مامي كيانا
1 اسفند 91 11:37
چقدر دلم گرفت وقتي خوندم ليكا جون مريض شده آخه كيانا هم 3شب پشت سرهم تب داشت خيلي به ادم سخت ميگذره مخصوصا هم كه اين تب فقط شب ها سراغشون مياد
مامان فتانه
1 اسفند 91 11:55
الهییییی مریض شدی الان که حتما خوب شدی اره خانمی؟