ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ملیکا و امیر علی

1391/12/15 10:37
نویسنده : مامان منصوره
625 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب پسر خاله بابایی با خانمشون فاطمه جون و امیر علی جان اومده بودند خونمون.

مشکلات شایعی که تو سن ملیکا وجود داره اینه که از کسی که فکر میکنه رقیبشه بسیار واضح حسودی میکنه که البته تو این سن طبیعیه ولی باید خیلی مراقبش بود...

اولش خیلی از دیدن همبازی خودش خوشحال شده بود ولی پس از مدتی  کمی شیطنت به خرج داد...

وقتی کوچولو هامون داشتن پفیلا رو با لذت میخوردن ازشون عکس گرفتم.

ژست گرفتن ملیکا جون وقتی فهمید دارم ازش عکس میگیرم.

ژست پرنسس

بهشون گفتم بخندین....

خنده های شیرین

ملیکا جونم شیرین میخنده و امیر علی جونم چشمهاش رو ریز میکنه و با محبت نگاه میکنه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامی مهتا
15 اسفند 91 10:56
عزییییییزم فدای خنده هات ....


مرسی خاله جون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
15 اسفند 91 12:43
آخی دخملی ناناز خیییییییلی خوشکل شدی با لباس سفید


ممنونم خاله جون منصوره
آنوشا کوچولو
16 اسفند 91 0:08
ماشالا... واقا پرنسسی دارین خدا حفظش کنه به وب دختر منم سر بزنین اگه دوست داشتین بگین که لینکتون کنم تا با هم دوست بشیم


لینکتون کردم عزیزم
مامي كيانا
16 اسفند 91 10:04
اي جون قربون خنده هات و اون ‌ژست هات برم كه چقدر ناز ميكني


مرسی خاله جوووووونم

nasema
16 اسفند 91 16:48
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
nasema
16 اسفند 91 19:22
سلام دوست عزیز چند تا از عکسهای دلخواه خود وتم مورد نظر و رنگ دلخواه خود را برام ایمیل کنید تا براتون درست کنم mytheme20@yahoo.com
مریم--------❤
16 اسفند 91 19:53
قربون دخملی نازم
مریم--------❤
16 اسفند 91 19:54
قرار بود عکس خودتونم بزارین چی شد؟
ماماني اميرعلي جون
17 اسفند 91 10:43
اي جووووووووووونم
آخ فداي دوتاشون بشم
ژست مليكا رو
اميرعلي هم كه چشمهاش رو ريز كرده مثلا داره لبخند مليح ميزنه


ممنونم عزیزم
امیر علی خوردن داره
خاله جونش
17 اسفند 91 15:17
وای ناز خیلی خوشگلن عزیزم اگه وقت کردی به منم سر بزن
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
18 اسفند 91 15:01
سلام دوباره به خاطر ریزش قلب وبلاگ نتونستم مطلبو باز کنم هوا اهوازم خیلی سرد شده ملیکا جونممو ببوس مواظبش باش سرما نخوره


ممنونم گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:29
سلام خوبی دوست عزیز آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین
مامان فاطمه
19 اسفند 91 15:11
ای جان چه بچه های ماهی امشب تولد منه تشریف بیارید
مامان ياسمين
26 اسفند 91 14:18
واي كه چه ژستهاي خوشگلي داره دخمل نازمون